شهر پلدختر

nimBuzZ.haCk.FlooD.poldokhtar

شهر پلدختر

nimBuzZ.haCk.FlooD.poldokhtar

چگونه ورژن های قدیمیه نیمباز رو از سایت نیمباز دانلود کنیم؟

حتما میدونید که وقتی برای دانلود نیمباز به سایت نیمباز میرید جدید ترین ورژن رو به شما میده.اما گاهی ممکنه به دنبال ورژن های قدیمی اون باشیم.
من در این جا میگم که چطور از سایت نیمباز ورژن قدیمی رو هم بگیرید.(نیمبازاستار)
به آدرس get.nimbuzz.com برید
اسم وسلیه خود را انتخاب کنید
مدل وسیله خود را مشخص کنید
دکمه دانلود را فشار دهید
در صفحه بعد لینک دانلود برای شما ظاهر میشه.
نکته اصلی همینجاست که شما باید آدرس لینک رو کپی کنید و ویرایش کنید.
مثلا اگه نیمباز symbian باشه شما در انتهای لینک این عبارت رو میبینید: /v331/ این همون اسم ورژن نیمبازی هست که میخواد دانلود شه و به طور پیشفرض همیشه جدید ترین ورژن هست.
حالا برای دانلود ورژن قدیمی کافیه به جای اسم ورژن جدید اسم ورژن قدیمی رو جایگذین کنید و بعد وارد لینک شوید.

مثال: من لینک دانلود رو کپی کردم و میخوام ورژن قدیمی رو دانلود کنم.
آخر لینکی که کپی کردم /v331/ میبینم که همون اسم ورژن هست.بجاش اسم ورژن قدیمی رو که در نظر دارم وارد میکنم. یعنی عبارت /v331/ رو که آخر لینک میبینم حذف میکنم و بجاش اسم ورژنی که میخوام رو میزنم مثلا این /v240/ یا /v310/ بعد لینک رو وارد مرورگر میکنم و دانلود میشه.به همین سادگی.


کپی برداری فقط با ذکر منبع و نویسنده مجاز میباشد
 by +dictator@nimbuzz.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد